Targi Targi w Polsce

Sztuczna inteligencja w działalności wydawniczej

Szanowni Państwo,

W jaki sposób rynek wydawniczy może wykorzystać sztuczną inteligencję?

Właśnie tego tematu dotyczyć będzie dyskusja, na którą serdecznie zapraszam w imieniu swoim i całego zespołu badawczego. Zbliżające się Targi Książki w Krakowie to świetna okazja do rozmowy o obawach związanych z technologią, „ekspansją” sztucznej inteligencją i przyszłością kultury pośród cyfrowej dynamiki.

Już 25 października (piątek), godz. 14:00, sala LWÓW (Expo Kraków, ul. Galicyjska 9) w dyskusji: Oj! AI! Bać się czy oswoić? wezmą udział przedstawiciele różnych żywiołów: literatury, biznesu, data science.

Wśród uczestników: pisarka Grażyna Plebanek, szefowa Publio.pl Beata Gutowska, wicedyrektor Instytutu Książki Krzysztof Koehler.

Dowiedz się, jak wykorzystanie AI może się przyczynić do wzrostu jakości i wydajności procesu publikacji!

W programie także przykłady analizy treści książki przez algorytmy uczenia maszynowego – prezentacja rezultatów prac badawczych w projekcie „Automatyczny recenzent – inteligentny system rekomendacji książek”/ startup Literacka/


Uczestnicy debaty:

Grażyna Plebanek – pisarka, felietonistka, dramatopisarka / książki pisze bez udziału sztucznej inteligencji, korzystając z własnej

Krzysztof Koehler – wicedyrektor Instytutu Książki / otwarty na to, co nowe, ale bez przesady

Beata Gutowska – zarządza księgarnią ebooków Publio.pl / przyjazna botom i robotom, i tak z pewnością nie zastąpią one jej własnych pomysłów

Vladimir Alekseichenko – data scientist, twórca i trener DataWorkshop, autor bloga biznesmysli.pl / można śmiało powiedzieć, że żyje ze sztucznej inteligencji, a w jego żyłach płynie uczenie maszynowe

Adam Sobczak – założyciel Cenatorium oraz siepomaga.pl, członek fundacji AI for Good / pasjonat praktycznego zastosowania technologii informacyjnych rewolucjonizujących prowadzenie przedsięwzięć

dr Krzysztof Sopyła – specjalista uczenia maszynowego, autor bloga About Data, CIO Literacka Sp. z o.o. / z sentymentem analizuje wszystko, co się da, pracuje nad inteligentnym asystentem, który sprawi, ze Polacy będą pisać poprawnie i w pięknym stylu.

Prowadzenie:

dr Miłosz Brakoniecki – członek zarządu Obserwatorium.biz, członek Rady Nadzorczej Diners Club Polska / do analizy danych podchodzi z pełną powagą; z doświadczenia wie, że sztuczna inteligencja to przyszłość obsługi klienta w bankach, więc w księgarniach też się przyda

Więcej o wydarzeniu na http

(info Natalia Łys-Śliwa, Literacka Sp. z o.o.)

Biuletyn "Wydawcy"
Dział, w którym zamieszczane są drobne informacje z rynku wydawniczo-księgarsko-poligraficznego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *