WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  Twój koszyk WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  szukaj
 Edytorstwo 
 Konkursy 
 Księgarstwo 
 PTWK 
 Szkolenia 
 Technika 
 Prawo 
 Rynek Wydawniczy 
 Targi 
 Linki 

UWAGA!
Książki wysyłamy po wcześniejszym ich opłaceniu.

Wpłaty przyjmujemy na konto:
26 1050 1025 1000 0022 9278 0570

Właściciel konta: Inicjał Andrzej Palacz

UWAGA! Podana CENA książki jest OSTATECZNA (zawiera koszty wysyłki)!


Uwaga! W przypadku kłopotów z zalogowaniem się prosimy o złożenie zamówienia poczta e-mail: wydawca@go2.pl


Dystrybucję hurtową prowadzą firmy: Ateneum, Bookszpan, Dobra 24, Firma Księgarska Jacek Olesiejuk, Motyle Książkowe, Super Siódemka



Nasze książki dostarczamy bezpośrednio do księgarń:


Kazimierz Dolny

Muzeum Nadwiślańskie wKzimierzu Dolnym
Rynek 19


Poznań
Muzeum Narodowe w Poznaniu
al. Marcinkowskiego 9


Puławy
Muzeum Czartoryskich
w Puławach (wybrane pozycje)
ul. Czartoryskich 8
tel. 81 475 45 00


Radom
Księgarnia Literacka
im. W. Gombrowicza
(ul. Żeromskiego 83)
tel. 48 362 36 60

Księgarnia Lucky
ul. Żeromskiego 33
501 506 203
luckyradom@wp.pl


Warszawa

Księgarnia Warszawska
ul. Zielna 39
22 620 12 88
http://www.ksiegarnia-warszawska.pl/
ksiegarnia@ksiegarnia-warszawska.pl

Główna Księgarnia Techniczna
ul. Świętokrzyska 14
tel. 500 193 239

Księgarnia Historyczna Katarzyna Lech
ul. Czerwonego Krzyża 4
www.ksiegarnia.historyczna.com.pl

Zamek Królewski w Warszawie
pl. Zamkowy 4




Aktualności
       rynek wydawniczy
19-07-2018
WROCŁAWSKI DOM LITERATURY ZAPRASZA (26-29.07.2018)
13-07-2018
WROCŁAWSKI DOM LITERATURY ZAPRASZA
10-07-2018
RABKA FESTIVAL – NIE TYLKO DLA DZIECI
09-07-2018
WYDAWNICTWO PROMIC ZATRUDNI SEKRETARZA REDAKCJI
06-07-2018
PRACA: RESEARCHER (MIRELA TOMCZYK)
06-07-2018
BIG BOOK CAFE ŚWIETUJE
04-07-2018
WROCŁAWSKI DOM LITERATURY ZAPRASZA (5-14.07.2018)
04-07-2018
WDL OGŁASZA NABÓR NA LITERACKIE REZYDENCJE ARTYSTYCZNE
29-06-2018
BIURO LITERACKIE ZAPRASZA NA WAKACJE Z KULTURĄ
28-06-2018
ILE I CO CZYTAMY - RAPORT BN
28-06-2018
WROCŁAWSKI DOM LITERATURY ZAPRASZA (26.06. - 5.07.2018)
28-06-2018
8. POLSKA EDYCJA MIESIĄCA SPOTKAŃ AUTORSKICH. GOŚĆ HONOROWY - TURCJA

Aktualności
       poligrafia
19-07-2018
NOWE PAPIERY MUNKEN ID DO HP INDIGO
17-07-2018
NA ŻYWO XL 106-8-P LED UV W DRUKARNI CGS
03-07-2018
NOWY SZEF SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH W HEIDELBERG POLSKA
21-06-2018
ZARZĄD SEKCJI POLIGRAFÓW SIMP ROZPOCZYNA NOWĄ KADENCJĘ
18-06-2018
30 LAT LOTOSU
29-05-2018
ZŁOTE GRYFY 2018 ROZDANE
W sobotę dnia 26.05.2018 r. w Warszawie w hotelu The Westin Warsaw odbył się coroczny Bal Polskiej Izby Druku, na którym miała miejsce Gala XIX edycji konkursu o nagrodę Złotego Gryfa.
29-05-2018
WRĘCZONO MEDALE „ZASŁUŻONY DLA POLSKIEJ POLIGRAFII”
Podczas tegorocznego Balu Polskiej Izby Druku (26.05.2018 r., Warszawa) wręczono medale „Zasłużony Dla polskiej Poligrafi".
25-05-2018
XL POLIGRAFICZNE KONFRONTACJE
24-05-2018
NOWA STRUKTURA DZIAŁU SPRZEDAŻY HEIDELBERG POLSKA
23-05-2018
WZROST SPRZEDAŻY W KOMPAPIE W I KWARTALE 2018
22-05-2018
XVII RANKIG DRUKARŃ DZIEŁOWYCH - „WYDAWCY WYBIERAJĄ DRUKARNIE"
Podajemy wyniki pierwszej częśći tegorocznego rankingu Polskich Drukarń Dziełowych organizowanego przez PTWK, Sekcję Poligrafów SIMP i magazyn „Wydawca”.
11-05-2018
RANKING „WYDAWCY WYBIERAJĄ DRUKARNIE" - ZAPROSZENIE
Karta pozycji


CENA:  30.00 zł

zamów
DZIAŁ -> MARKETING

REKLAMA JAKO SZTUKA POWTÓRZEŃ
(Uwaga - okładka nieznacznie uszkodzona)


Anna Ryłko-Kurpiewska


Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dostrzec, podążając za poszczególnymi etapami analizy. […] Książka powinna stać się lekturą na kierunkach studiów językoznawczych, kulturoznawczych, dziennikarskich i z zakresu komunikacji społecznej. Powinna także znaleźć zastosowanie w praktycznych działaniach z zakresu marketingu i promocji. Dr hab. Teresa Sasińska-Klas, prof. nadzw. UJ Dr Anna Ryłko-Kurpiewska jest specjalistką z zakresu języka reklamy, wykładowcą akademickim związanym z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna od momentu jego powstania na Uniwersytecie Gdańskim. Kieruje specjalnością reklama i public relations oraz Podyplomowymi Studiami Reklama i Marketing Medialny. Pomysłodawczyni i członkini kapituły konkursu Medi@stery (na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach) oraz członkini kapituły międzynarodowego konkursu „Literacki Debiut Roku”. Członkini Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Redaktorka kilku monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach, autorka książki „Dzieci jako odbiorcy reklamy telewizyjnej” oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych poświęconych reklamie. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów.


ISBN 978-83-8083-202-2
160x240 stron 470, mm, oprawa twarda



[ Poleć znajomym tę pozycję ]

Portal www.wydawca.com.pl., miesięcznik ,,Wydawca"; Księgarnia Branżowa [ więcej ›› ]

Konkursy | Organizacje | PTWK | Poligrafia | Prawo | Promocje | Szkolenia | Targi | Linki | Książki | Antykwariat | Czasopismo