WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  Twój koszyk WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  szukaj
 Edytorstwo 
 Konkursy 
 Księgarstwo 
 PTWK 
 Szkolenia 
 Technika 
 Prawo 
 Rynek Wydawniczy 
 Targi 
 Linki 

Książki wysyłamy po wcześniejszym ich opłaceniu.

Wpłaty przyjmujemy na konto:
26 1050 1025 1000 0022 9278 0570

Właściciel konta: Inicjał Andrzej Palacz

UWAGA! Podana CENA książki jest OSTATECZNA (zawiera koszty wysyłki)!
<

Uwaga! W przypadku kłopotów z zalogowaniem się prosimy o złożenie zamówienia poczta e-mail: wydawca@go2.pl


Dystrybucję hurtową prowadzą firmy: ABC, Ateneum, Dobra 24, Firma Księgarska Jacek Olesiejuk, Matras, Wolumen s.j.



Nasze książki można nabyć m.in. w następujących księgarniach:

Księgarnie sieci Matras, Bookszpan


Warszawa
Bellona
ul. Grzybowska 77
22 457 03 02

Księgarnia Warszawska
ul. Zielna 39
22 620 12 88
http://www.ksiegarnia-warszawska.pl/
ksiegarnia@ksiegarnia-warszawska.pl

Główna Księgarnia Naukowa
im. B. Prusa
(ul. Krakowskie Przedmieście 7)
tel. 0-22 826 18 35

Główna Księgarnia Techniczna
ul. Świętokrzyska 14
tel. 500 193 239

Księgarnia Codex
ul. Górczewska 97
22 836 80 65

Księgarnia Historyczno-Militarna
ul. Dobra 26
tel. 22 828 17 03
www.ksiegarnia.historyczna.com.pl


Poznań
Skład Kulturalny
ul. Szamarzeckiego 4/6
tel. 732695154
http://skladkulturalny.pl/?page_id=48
e-mail: skladkulturalny.jezyce@gmail.com


Skład Kulturalny
Św. Marcin 24
(Galeria MM)
500 683 092
http://skladkulturalny.pl/?page_id=48
e-mail: skladkulturalny@gmail.com


Puławy
Muzeum Czartoryskich
w Puławach (wybrane pozycje)
ul. Czartoryskich 8
tel. 81 475 45 00


Radom
Księgarnia Literacka
im. W. Gombrowicza
(ul. Żeromskiego 83)
tel. 48 362 36 60

Księgarnia Lucky
ul. Żeromskiego 33
501 506 203
luckyradom@wp.pl

Aktualności
       rynek wydawniczy
29-11-2017
PIK-OWE LAURY PO RAZ DZIESIĄTY!
21-11-2017
COŚ WIĘCEJ NIŻ SKLEP Z KSIĄŻKAMI – SPOTKANIE Z TAMARĄ McFARLANE
21-11-2017
ODSŁONIĘCIE TABLIC PAMIĄTKOWYCH PROF.PROF. F. PIĄTKOWSKIEGO i A. MAKOWSKIEGO
20-11-2017
WARSZAWSKI BOOKBOOK NA HOŻEJ ZAPRASZA
20-11-2017
WYRÓŻNIENIA DLA SKLEPU EGMONT.PL
20-11-2017
PRENUMERATA „WYDAWCY" W 2018 ROKU
Szanowni Państwo,
z przyjemnością zapraszamy do prenumeraty naszego pisma w kolejnym roku - cena nie uległa zmianie - 120,0 zł/rok.
15-11-2017
ZA NAMI 3. EDYCJA ŚLĄSKICH TARGÓW KSIĄŻKI
15-11-2017
PIÓRO FREDRY 2017 - NOMINACJE
14-11-2017
GDAŃSKIE TARGI KSIĄŻKI (GTK)
14-11-2017
26. WROCŁAWSKIE TARGI DOBRYCH KSIĄŻEK
14-11-2017
17. TARGI KSIĄŻKI DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I RODZICÓW
13-11-2017
NAJLEPSZE KSIĄŻKI NA JESIEŃ WYBRANE

Aktualności
       poligrafia
20-11-2017
ODSŁONIĘCIE TABLIC PAMIĄTKOWYCH PROF.PROF. F. PIĄTKOWSKIEGO i A. MAKOWSKIEGO
06-11-2017
XVI RANKING POLSKICH DRUKARŃ DZIEŁOWYCH ROZSTRZYGNIĘTY
24-10-2017
NOWY RAPORT SMITHERS PIRA
23-10-2017
SEMINARIUM „COLOR MANAGEMENT w TEORII i PRAKTYCE"
20-09-2017
„ZAPROJEKTUJ SWOJE AUTO” – HEIDELBERG PARTNEREM TECHNOLOGICZNYM DLA PRZEMYSŁU MOTORYZACYJNEGO
20-09-2017
KOMPAP ZWIĘKSZYŁ ZYSK W I PÓŁROCZU 2017
30-08-2017
GALLUS NA LABELEXPO EUROPE 2017
21-08-2017
OŚMIOKOLOROWA MASZYNA W BIAŁOSTOCKICH ZAKŁADACH GRAFICZNYCH
02-08-2017
NAGRODY INTERTECH TECHNOLOGY AWARDS 2017 DLA HEIDELBERGA
28-07-2017
RICOH POLSKA PARTNEREM 11. FESTIWALU FILMU I SZTUKI DWA BRZEGI
28-07-2017
ERGONOMICZNY TRANSOMAT TRE FIRMY POLAR
10-07-2017
ZMARŁ ADAM GRZELAK
Karta pozycji


pozycja chwilowo niedostępna
DZIAŁ -> MARKETING / PORADNIKI

CZYM JEST BRANDING


Matthew Healey


Wydawnictwo: ABE Dom Wydawniczy

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką. Struktura Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć. Portfolio Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi. Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)







ISBN 978-83-61380-28-3
70x120 mm, s. 256, kolor, okładka miękka

Recenzje, komentarze


[ Poleć znajomym tę pozycję ]

Portal www.wydawca.com.pl., miesięcznik ,,Wydawca"; Księgarnia Branżowa [ więcej ›› ]

Konkursy | Organizacje | PTWK | Poligrafia | Prawo | Promocje | Szkolenia | Targi | Linki | Książki | Antykwariat | Czasopismo