WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  Twój koszyk WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  szukaj
 Edytorstwo 
 Konkursy 
 Księgarstwo 
 PTWK 
 Szkolenia 
 Technika 
 Prawo 
 Rynek Wydawniczy 
 Targi 
 Linki 

UWAGA!
Książki wysyłamy po wcześniejszym ich opłaceniu.

Wpłaty przyjmujemy na konto:
26 1050 1025 1000 0022 9278 0570

Właściciel konta: Inicjał Andrzej Palacz

UWAGA! Podana CENA książki jest OSTATECZNA (zawiera koszty wysyłki)!


Uwaga! W przypadku kłopotów z zalogowaniem się prosimy o złożenie zamówienia poczta e-mail: wydawca@go2.pl


Dystrybucję hurtową prowadzą firmy: Ateneum, Bookszpan, Dobra 24, Firma Księgarska Jacek Olesiejuk, Motyle Książkowe, Super Siódemka



Nasze książki dostarczamy bezpośrednio do księgarń:


Kazimierz Dolny

Muzeum Nadwiślańskie wKzimierzu Dolnym
Rynek 19


Poznań
Muzeum Narodowe w Poznaniu
al. Marcinkowskiego 9


Puławy
Muzeum Czartoryskich
w Puławach (wybrane pozycje)
ul. Czartoryskich 8
tel. 81 475 45 00


Radom
Księgarnia Literacka
im. W. Gombrowicza
(ul. Żeromskiego 83)
tel. 48 362 36 60

Księgarnia Lucky
ul. Żeromskiego 33
501 506 203
luckyradom@wp.pl


Warszawa

Księgarnia Warszawska
ul. Zielna 39
22 620 12 88
http://www.ksiegarnia-warszawska.pl/
ksiegarnia@ksiegarnia-warszawska.pl

Główna Księgarnia Techniczna
ul. Świętokrzyska 14
tel. 500 193 239

Księgarnia Historyczna Katarzyna Lech
ul. Czerwonego Krzyża 4
www.ksiegarnia.historyczna.com.pl

Zamek Królewski w Warszawie
pl. Zamkowy 4




Aktualności
       rynek wydawniczy
17-08-2019
ODNALEZIONO NIEZNANE ILUSTRACJE DO "MAŁEGO KSIĘCIA"
17-08-2019
ZNAMY LAUREATÓW TEGOROCZNEJ NAGRODY IM. J. ZAJDLA
15-08-2019
TARGI KSIĄŻKI i PRASY HISTORYCZNEJ
15-08-2019
BAKU ZAPRASZA NA TARGI KSIĄŻKI
13-08-2019
NIEZNANE DZIEŁA PROUSTA ZOSTANĄ WYDANE WE FRANCJI
13-08-2019
CO CZYTA SIĘ W ROSJI?
12-08-2019
GRUPA EMPIK w 2018 ROKU
11-08-2019
TORUŃSKI COPERNICON 2019
09-08-2019
GRETKOWSKA NA PLACU BANKOWYM
08-08-2019
STOLICA JĘZYKA POLSKIEGO - SZCZEBRZESZYN
08-08-2019
WOLNE LEKTURY ROSNĄ W SIŁĘ
07-08-2019
NIE ŻYJE LAUREATKA LITERACKIEGO NOBLA TONI MORRISON

Aktualności
       poligrafia
01-08-2019
WARSZTATY CYFROWE HEIDELBERG POLSKA
30-07-2019
RICOH NA POL’and’ROCK
21-07-2019
DRUKARZE O POTRZEBIE ZMIANY MINISTERSTWA ODPOWIEDZIALNEGO ZA POLIGRAFIĘ - PODPISZ PETYCJĘ!
11-06-2019
HEIDELBERG ROZSZERZA SWOJE PORTFOLIO APLIKACJI W CHMURZE
10-06-2019
NOWY GALLUS LABELMASTER W DRUKARNI FLEXODRUK
02-06-2019
KONKURS O NAGRODĘ ZŁOTEGO GRYFA 2019 ROZSTRZYGNIĘTY
30-05-2019
DZIEŃ DRUKARZA W MUZEUM DRUKARSTWA
23-05-2019
"WYDAWCY WYBIERAJĄ DRUKARNIE" - ROZSTRZYGNIĘCIE PIERWSZEJ CZĘŚCI RANKINGU POLSKICH DRUKARŃ DZIEŁOWYCH 2018/2019
16-05-2019
AGORA ZAMYKA DRUKARNIE
10-05-2019
XLII POLIGRAFICZNE KONFRONTACJE
04-05-2019
NOWY ZARZĄD DRUKARNI LOTOS POLIGRAFIA
04-05-2019
STORA ENSO INWESTUJE W PRODUKCJĘ PROEKOLOGICZNĄ
Karta pozycji


pozycja chwilowo niedostępna
DZIAŁ -> MARKETING / PORADNIKI

CZYM JEST BRANDING


Matthew Healey


Wydawnictwo: ABE Dom Wydawniczy

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką. Struktura Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć. Portfolio Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi. Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)







ISBN 978-83-61380-28-3
70x120 mm, s. 256, kolor, okładka miękka

Recenzje, komentarze


[ Poleć znajomym tę pozycję ]

Portal www.wydawca.com.pl., miesięcznik ,,Wydawca"; Księgarnia Branżowa [ więcej ›› ]

Konkursy | Organizacje | PTWK | Poligrafia | Prawo | Promocje | Szkolenia | Targi | Linki | Książki | Antykwariat | Czasopismo