Edytorstwo Konkursy Różne Różne

Konkurs na plakat o Jamesie Bondzie

W związku z 25. odsłoną przygód Jamesa Bonda EON Productions, Metro Goldwyn Mayer Studios Inc., Universal Pictures International oraz United Artists Releasing zapraszają twórców do pozostawienia po sobie śladu w historii serii z Jamesem Bondem.
Organizatorzy wytypują 20 prac jako finalistów, a twórca każdej z nich otrzyma 250 funtów. Ponadto wybranych zostanie 5 prac, a każdy Wybrany Twórca otrzyma 2 tys. funtów

Zadaniem jest stworzenie plakatu zainspirowanego filmami o Jamesie Bondzie z Danielem Craigiem i stanowiącego hołd dla wizualnego dziedzictwa Bonda. Praca powinna być wyjątkowa, efektowna i „niezaprzeczalnie bondowska”. Można w niej umieścić wszelkie postacie z filmów z Bondem (albo nie umieszczać żadnej z nich). Na plakacie należy umieść znak 007.

Prace należy przesyłać do dnia 16 stycznia 2020 r. Konkurs ma charakter międzynarodowy i adresowany jest do osób pełnoletnich. Do każdego zgłoszenia należy dołączyć krótki pisemny podpis po angielsku wyjaśniający inspirację i kształt utworu.
W skład jury wejdą członkowie działu marketingowego Universal Pictures International oraz najprawdopodobniej producenci filmu z Jamesem Bondem Michael G. Wilson i Barbara Broccoli, oraz Daniel Craig.

Szczegóły, regulamin.


O FILMIE
W Nie czas umierać Bond odchodzi z czynnej służby i cieszy się spokojnym życiem na Jamajce. Jednak nie trwa to długo, gdyż wkrótce zjawia się stary przyjaciel Felix Leiter z CIA i prosi o pomoc. Misja, której celem jest uratowanie porwanego naukowca, okazuje się bardziej zdradliwa, niż można by się tego spodziewać, a Bond trafia na trop tajemniczego złoczyńcy uzbrojonego w niebezpieczną nową technologię.

Film, wyprodukowany wspólnie przez EON Productions, Metro Goldwyn Mayer Studios (MGM) oraz Universal Pictures International wyreżyserował Cary Joji Fukunaga (Beasts of No Nation, Detektyw), a Daniel Craig po raz piąty wciela się w stworzoną przez Iana Fleminga postać Jamesa Bonda, agenta 007. Film jest obecnie w fazie postprodukcji, trafi do kin na całym świecie: 2 kwietnia 2020 r. w Wielkiej Brytanii, gdzie jego dystrybutorem jest Universal Pictures International, oraz 10 kwietnia 2020 r. w USA, gdzie będzie rozprowadzany przez MGM za pośrednictwem swoje spółki dystrybucyjnej United Artists Releasing.

(źródło: Talenthouse)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *