Hurt/księgarstwo Różne

InPost rozpoczął pilotaż Multiskrytki

W wybranych Paczkomatach InPost rozpoczął pilotaż nowej usługi – Multiskrytki. Dzięki niej kilka przesyłek do jednego odbiorcy będzie umieszczanych w jednej skrytce.

Multiskrytka rusza od połowy maja, obecnie trwa pilotaż w wybranych maszynach w Polsce.

Jak to działa? Paczki w Multiskrytce identyfikowane są po numerze telefonu odbiorcy. Do ich odbioru wystarczy tylko jeden kod, które InPost przesyła klientom w wiadomościach SMS i e-mail (wkrótce powiadomienia pojawią się również w aplikacji mobilnej InPost Mobile). Jeżeli klient zamówi kilka paczek w ramach zamówienia z jednego sklepu w tym samym czasie, to wszystkie znajdą się w jednej skrytce, pod warunkiem że sklep wyśle je w tym samym momencie. Jeśli klient zamówi 3 przesyłki u różnych dostawców z odbiorem w Paczkomacie, a dwie z nich przyjdą w jednym dniu – to w takim przypadku dwie paczki zostaną umieszczone w Multiskrytce, a trzecia w kolejnej skrytce. W sytuacji, gdy nie wszystkie paczki zmieszczą się w Multiskrytce, to część zostanie umieszczona w innej skrytce Paczkomatu. Do jednej Multiskrytki trafią tylko opłacone przesyłki. Te nie opłacone znajdą w innej skrytce.


W czasie pandemii koronawirusa wiele osób korzysta z usług kurierskich. Inpost, chcąc zachęcić klientów do szybszego opróżniania Paczkomatów, w zamian za odbiór zamówienia w ciągu 2 godzin od otrzymania informacji, oferuje miesięczny dostęp do Audioteki.


Jesienią ub.r. InPost miał w całej Polsce 6 tys. Paczkomatów ( rok wcześniej 4,3 tys).


(źródło InPost)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *