Propsy PR, pierwsza w Polsce agencja PR dla organizacji pozarządowych i projektów społecznych, rozpoczyna współpracę z aplikacją TikTok.
Projekty, które promuje w mediach tradycyjnych i społecznościowych Propsy PR dotyczą spraw społecznych. Są to tematy z zakresu m.in. edukacji, ekologii, odpowiedzialnej konsumpcji, kultury czy przedsiębiorczości. Współpraca z TikTok daje możliwość dotarcia z tymi tematami do coraz szerszego i młodszego grona odbiorców. Według tegorocznego raportu „Użytkownik TikToka w Polsce” ponad 73% użytkowników aplikacji to osoby w wieku 11-17 lat. – Chcemy, by działalność organizacji pozarządowych stawała się coraz popularniejsza, a młodzi ludzie czuli, że mogą się w nią angażować i mieć realny wpływ na dotyczące ich sprawy – mówi Ewa Babicka z Propsy PR. – Użycie TikToka w kampaniach społecznych jest naturalnym i najbardziej bezpośrednim kanałem komunikacji z młodymi – podsumowuje.
Pierwszą realizowaną wspólnie kampanią społeczną jest „Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której organizatorem jest Centrum Edukacji Obywatelskiej. W jej ramach zaproszeni influencerzy opowiedzą na TikToku swoje historie migracji i zainspirują użytkowników do własnej interpretacji hasztaga #ponadgranicami. Inicjatywa ta będzie eksponowana na stronie głównej TikToka, a informacja o nowym trendzie rozesłana do wszystkich publikujących twórców.
Współpraca została zainicjowana w ramach proaktywnych działań agencji i będzie długofalowa.
(info Propsy PR)
Dział, w którym zamieszczane są drobne informacje z rynku wydawniczo-księgarsko-poligraficznego.