Hurt/księgarstwo Księgarnie Różne

TaniaKsiazka.pl wyróżniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2022

TaniaKsiazka.pl, jedna z największych księgarni internetowych w kraju, została wyróżniona w prestiżowym konkursie branżowym e-Commerce Polska awards. Działania promujące czytelnictwo w dobie pandemii zdobyły uznanie Izby Gospodarki Elektronicznej w kategorii „Best campaign – podmioty średnie i duże”. Jury doceniło zorganizowany przez markę WyCzytOn – event online, który był alternatywą dla odwołanych stacjonarnych targów książki.


e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych plebiscytów w branży sprzedaży internetowej. Już od 10 lat e-Izba nagradza przedsiębiorców, którzy odznaczają się innowacyjnym podejściem, wizją i sukcesami na polu handlu elektronicznego. W tegorocznej edycji konkursu jury, oprócz nagród głównych, przyznało również specjalne wyróżnienia. Jedno z nich, w kategorii „Best campaign – podmioty średnie i duże” trafiło do księgarni TaniaKsiazka.pl. Należąca do białostockiej spółki Glosel marka, otrzymała je za WyCzytOn, czyli Wyprawę Czytelników Online, w której udział wzięło aż 1,9 mln uczestników.

Dwunastodniowe wydarzenie odbywające się w maju ubiegłego roku, dzięki swojej nietypowej formie zgromadziło miłośników czytelnictwa, autorów, wydawców oraz bookstagramerów. W programie, oprócz inspirujących spotkań z pisarzami, znalazły się też interaktywne testy wiedzy, angażujące konkursy czy grywalizacja.

Zdobycie specjalnego wyróżnienia w kategorii najlepszy pomysł promocyjny to dla nas fantastyczna wiadomość i wielka radość. Cieszymy się, że ogrom pracy, który włożyliśmy w projekt i propagowanie czytelnictwa, został doceniony przez tak prestiżowe jury. W festiwalowej formule postawiliśmy na aktywne zaangażowanie czytelników, którzy, mimo formatu online, mogli wziąć czynny udział w wydarzeniu. Oprócz paneli tematycznych i spotkań z autorami, wprowadziliśmy również też m.in. test wiedzy z zakresu poprawności językowej oraz grywalizację w rozwiązywaniu zagadek kryminalnych z Jakubem Ćwiekiem i Wojciechem Chmielarzem. Dużą popularnością cieszył się też interaktywny filtr wykorzystujący technologię AR, z którego skorzystało 36 tys. osób. Udało nam się stworzyć angażującą przestrzeń dla czytelniczej społeczności o różnych gustach – zaczynając od miłośników kryminałów, po fanki romansów – komentuje Łukasz Kierus, prezes spółki Glosel, która jest właścicielem marek TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.

W ramach WyCzytOnu w 2021 roku odbyło się 2,2 tys. godzin spotkań online, 18 interaktywnych live’ów oraz 5 konkursów. Podczas eventu miał miejsce również Zlot Fanek Niegrzecznych Książek skierowany do czytelniczek literatury kobiecej. Zeszłoroczne wydarzenie było trzecią odsłoną internetowych targów książki organizowanych cyklicznie przez Taniaksiazka.pl.


TaniaKsiazka.pl to istniejąca od 2006 roku, prężnie rozwijająca się księgarnia online z siedzibą w Białymstoku, należąca do spółki Glosel. Jej misją jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i poszerzanie grona polskich czytelników. W asortymencie sklepu znajduje się ponad 400 tys. produktów, wśród których dostępne są m.in. książki, gry i zabawki. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć punktów stacjonarnych. Obecnie w całej Polsce jest ich 24, w tym 12 księgarni stacjonarnych i 12 partnerskich lokalizacji, w których można bezpłatnie odebrać przesyłki. Do końca roku firma planuje kilka kolejnych otwarć. TaniaKsiazka.pl zorganizowała także kilka edycji TargówKsiążki.Online – w ostatniej (WyCzytOn) wzięło udział niemal 2 miliony czytelników.
(info Good One PR)

Dodaj komentarz