Projekt „Świteź” – gra planszowa połączona z internetową platformą wiedzy – wygrał, w kategorii „Idea”, konkurs PROJEKT ROKU, organizowany przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
W kategorii zgłoszono 64 projekty. W uzasadnieniu stwierdzono: „Za przybliżającą twórczość Mickiewicza młodemu pokoleniu ideę i jej syntetyczne ilustracyjne wdrożenie, jury przyznało nagrodę główną. Doceniło między innymi wykorzystanie piktogramowych ilustracji, jako narzędzia edukacji kulturowej i językowej dla dzieci, połączonych ze współczesną technologią platformy edukacyjnej”.
Nagrodę odebrała autorka ilustracji i opracowania graficznego projektu Anna Pałosz.
Projekt zrealizowała Agencja Promocyjna OKO, w ramach programu „Ballady i romanse” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Więcej o projekcie.
(Info Agencja Promocyjna OKO)
Dział, w którym zamieszczane są drobne informacje z rynku wydawniczo-księgarsko-poligraficznego.