Rynek wydawniczy Wydawnictwa

Burda Media Polska sprzedaje Wydawnictwo Słowne

Portal Press podaje, że Burda Media Polska prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży Wydawnictwa Słowne, wszyscy pracownicy Wydawnictwa Słownego dostali już wypowiedzenia.


Burda nie chce informować, na jakim etapie są rozmowy dotyczące sprzedaży i czy rzeczywiście wszyscy dotychczasowi pracownicy Wydawnictwa Słownego zostali zwolnieni. – Przez wzgląd na trwające obecnie rozmowy transakcyjne nie skomentujemy zapytań – odpowiada “Presserwisowi” Małgorzata Górska, pełniąca funkcję people culture & communication director. Nie są też znane nazwy ewentualnych kontrahentów.

Pod nazwą Słowne Burda Książki funkcjonuje od kwietnia 2021 rok. W informacji prasowej z końca lutego 2021 czytamy, że ta zmiana miała na celu umocnienie pozycji oraz poszerzenie widoczności marki na rynku.  Alexander Sorg, prezes zarządu spółki Burda Media Polska mówił wówczas: – Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć i widząc potencjał biznesu książkowego w Polsce – idziemy dalej . Dostrzegamy różnorodność czytelników, mamy świetny zespół, stawiamy na rozwój. Pozostajemy blisko naszych odbiorców, będziemy dalej odpowiadać na ich potrzeby. Odpowiednio i szerzej zdefiniowany brand naszego wydawnictwa książkowego umocni pozycję Burda Media Polska.

Słowne pojawiło się na rynku wraz z trzema nowymi imprintami. Słowne z uczuciem będzie marką dla wielbicieli powieści obyczajowych i romansowych. Słowne mroczne zapewni kolejne dawki emocji miłośnikom thrillerów i kryminałów. Słowne młode będzie proponowało książki dla dzieci i młodzieży.

Dodaj komentarz