Tantis.pl, jedna z największych księgarń internetowych w Polsce zmienia strukturę organizacyjną. Początkiem maja w firmie wydzielony został sześcioosobowy dział marketingu. Na jego czele stanęła Ola Magiera, która wcześniej pełniła w tantis.pl funkcję Key Account Managera.
– Wyodrębnienie marketingu jako osobnego działu w strukturze organizacyjnej firmy jest dla nas naturalnym etapem rozwoju. Na tym poziomie dojrzałości organizacji, na jakim obecnie się znajdujemy, stało się to wręcz koniecznością. Jestem przekonany, że Ola, jako osoba z wieloletnim doświadczeniem w branży będzie dla nas nieocenionym wsparciem a jej działania przyczynią się do dalszego wzrostu naszej marki oraz wzmocnienia naszej pozycji na rynku e-commerce – mówi Andrzej Szczepka, Dyrektor Operacyjny w tantis.pl.
Nowo utworzony dział będzie odpowiedzialny za całość procesów marketingowych.
– Przede wszystkim skupimy się na tym, by jeszcze lepiej wykorzystać potencjał owned media, strategicznie podejść do marketing automation i usprawnić pozostałe procesy marketingowe. Jako jeden z największych e-commerce’ów w branży księgarskiej jesteśmy liczącym się partnerem zarówno dla wydawców oraz, jak i producentów i dystrybutorów gier i zabawek. Nowe placementy reklamowe, nad którymi obecnie pracujemy sprawią, że nasza oferta marketingowa będzie dla nich jeszcze bardziej atrakcyjna Dzięki podjętym działaniom, polegającym między innymi na utworzeniu nowych placementów marketingowych, będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby– mówi Ola Magiera.
Nowa Marketing Manager dołączyła do zespołu tantis.pl końcem roku 2023. Z branżą digital marketingu jest związana od 14 lat. Doświadczenie zdobywała między innymi w spółce Agora S.A., gdzie odpowiedzialna była za marketing wewnętrznych serwisów transakcyjnych oraz projektów specjalnych Agory. Pełniła funkcję kierownika marketingu sklepu internetowego publio.pl a w 2020 roku objęła stanowisko Digital Managera w Wydawnictwie Agora. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu tantis.pl zarządzała zespołem marketingowym w taniaksiazka.pl.
– Wierzę w moc grupy i w to, że wspólnie wypracowane pomysły są najlepsze. Jestem przekonana, że zbudowanie silnego teamu, w czym na pewno pomoże mi wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, zdobyte między innymi w takich firmach jak taniaksiazka.pl czy Agora i usprawnienie procesów wewnętrznych przełoży się bezpośrednio na wyniki całej organizacji. Przed nami pierwsze duże wyzwanie, nad którym już pracujemy, czyli nadchodzący sezon podręcznikowy – dodaje nowa Marketing Manager w tantis.pl. Ola Magiera.
Tantis.pl działa na rynku e-commerce od 2007 roku. Początkowo jako dobre-ksiazki.pl a od 2019 roku pod marką tantis.pl. Jest jedną z największych księgarń internetowych, oferującą w sprzedaży książki, gry i zabawki. W ofercie sklepu znajduje się ponad 200 tysięcy produktów a ich liczba stale rośnie. Bogata oferta, atrakcyjne ceny i stałe optymalizowanie procesu zakupów sprawiają, że tantis.pl wciąż poszerza grono swoich odbiorców. Zadowolenie klientów potwierdzają wielokrotne wyróżnienia w rankingu Zaufane Opinie Ceneo. W 2020 roku znalazła się w rankingu e-Gazele Biznesu w gronie najbardziej dynamicznie rozwijających się firm.
(info: tantis.pl, na zdjęciu: Ola Magiera)
Dział, w którym zamieszczane są drobne informacje z rynku wydawniczo-księgarsko-poligraficznego.