Rynek wydawniczy Wydawnictwa

Regan Press – nowe wydawnictwo biznesowe

W Gdańsku powstaje nowe wydawnictwo biznesowe – REGAN PRESS. Pierwsze książki opatrzone jego znakiem ukażą się dopiero po wakacjach. Regan Press jest częścią spółki Regan Consulting, wyspecjalizowanej firmy doradczo-szkoleniowej, zajmującej się obsługą korporacji m.in. w zakresie tworzenia i wdrażania strategii. Regan Consulting istnieje od 1995 roku, kontynuując działalność Regan Business Centre.

Wydawnictwo nie zapowiada walki o wpływy w segmencie książek biznesowych. hoć nasze publikacje będą wyróżniać się na tle konkurencji. Twierdzi, że ma pomysł na lepsze i ciekawsze zagospodarowanie obszaru związanego z finansami, rachunkowością oraz zarządzaniem strategicznym. Książki będą adresowane do praktyków, a w szczególności do kadry zarządzającej i pracowników działów księgowości. Ponadto będą stanowić źródło wiedzy wyselekcjonowanej pod kątem jej wykorzystania w dużych organizacjach, jak i w małych i średnich przedsiębiorstwach. Autorzy, z którymi wydawnictwo rozpoczęło współpracę, to przede wszystkim praktycy posiadający ogromne doświadczenie i wiedzę zdobywaną w polskich i niejednokrotnie zagranicznych firmach.

Regan Press zamierza się specjalizować również w wydawaniu polskich i zagranicznych biografii biznesowych, które mają przedstawiać wyjątkowe studia przypadków, analizy kluczowych czynników sukcesu i porządkować życiorysy słynnych inwestorów (seria „Rekiny Polskiego Biznesu”). Jedną z pierwszych pozycji będzie autobiografia Geralda Ratnera („The Rise and Fall… and Risel Again”), która powinna zainteresować specjalistów w dziedzinie public relations zajmujących się planowaniem wystąpień publicznych i zarządzaniem kryzysowym.

Gerald Ratner zasłynął jako mówca, który doprowadził swoją firmę (największą na świecie sieć sprzedaży markowej biżuterii) na skraj upadłości, żartując podczas przemówienia z jakości i ceny oferowanych produktów. Prasa szybko przysporzyła Ratnerowi sławy, ale nie takiej, jakiej oczekiwał. Stracił klientów między innymi za sprawą przedrukowanego we wszystkich gazetach porównania trwałości biżuterii do terminu przydatności do spożycia kanapki z Marks & Spencer.

Dodaj komentarz