Konferencja BOOK MARKETING 2020 jest cyklem szkoleń i prelekcji na temat sprzedaży, marketingu i reklamy książek oraz promocji wydarzeń literackich. Program konferencji adresowany jest do pracowników wydawnictw, bibliotekarzy, autorów, blogerów i innych osób na co dzień zawodowo zajmujących się książką.
Konferencja BOOK MARKETING 2020 towarzyszy Poznańskim Tagom Książki które odbędą się w dniach 6-8 marca 2020 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
- Jak zbudować społeczność wokół wydawnictwa?
- Jak uwieść czytelnika? Jak dotrzeć do mediów, blogerów i influencerów?
- Co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż?
To tylko niektóre pytania, na które odpowiedzi podadzą nasi goście.
PROGRAM KONFERENCJI – czytaj
(info MTP)
Dział, w którym zamieszczane są drobne informacje z rynku wydawniczo-księgarsko-poligraficznego.