Edytorstwo Kalendarze

Kalendarz wspiera rozwój polskiej kardiochirurgii

Wydawnictwo Businesswoman&life po raz szósty przygotowało kalendarz, w którym pozuje 12 duetów: przedstawicieli polskiego biznesu wraz ze znanymi osobami show-biznesu. Akcja ma na celu zebranie jak największej sumy pieniędzy i przekazanie całkowitego dochodu ze sprzedaży na rzecz rozwoju polskiej kardiochirurgii oraz wprowadzanie do praktyki klinicznej nowoczesnych technik i technologii w zakresie leczenia serca.

W tegorocznej edycji kalendarza udział wzięli: Anna Mackojć i Anna Dereszowska, Barbara Woźniak i dr Jan Sarna, Danuta Katryńska i Arkadiusz Gołębiowski, Monika Chajęcka i Robert Sowa, Anna Pawelak i Patricia Kazadi, Karolina Szczepaniak-Batory i Anna Popek, Renata Dąbrowska-Pasterkiewcz i Cezary Pazura, Beata Stramska i Michał Pazdan, Magdalena Stachowicz i Przemysław Saleta, Bogna Cichowska-Duma i Otylia Jędrzejczak, Magdalena Markiewicz i Aleksander Sikora, Hanna Pieścińska i Paulina Holtz, dr Magdalena Rycak i Krzysztof Ibisz, dr Justyna Kaźmierczak i Joanna Majstrak.
Efekty tej niezwykłej współpracy można zobaczyć na stronie www.businesswomanlife.pl, gdzie również można zakupić kalendarz.

Zwieńczeniem tego szczytnego przedsięwzięcia była uroczysta Gala, która odbyła się 17 stycznia 2020 r. w hotelu Bellotto przy ulicy Senatorskiej 13/15 w Warszawie, podczas której miała miejsce również licytacja obrazów wśród zaproszonych gości. Całkowity dochód zarówno z licytacji, jak i sprzedaży kalendarza zostanie przekazany na Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Profesora Zbigniewa Religi. Swoim występem wieczór uświetniły skrzypaczka Natalia Walewska oraz saksofonistka Nastazja Babska „Nastya Sax”.

Pomysłodawczynią kalendarza jest Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna magazynu. Zdjęcia do kalendarza wykonała Lidia Skuza i Michał Zagórny. Skład opracował Marek Mosiński. Partnerem odpowiedzialnym za wizaż oraz wykonanie fryzur był Salon Cyrulik oraz Agnieszka Karpińska. Partnerem odpowiedzialnym za stylizacje – Joanna Makowska.

Do stylizacji zostały wykorzystane kolekcje marek: Forever Salony Sukien (marzec, styczeń), Lily Was Here (sierpień), Monika Cieśluk (kwiecień), Ela Piorun (grudzień), MOLTON (luty, listopad), RINA COSSACK (kwiecień), Maciej Zień (okładka). Do stylizacji męskich została wykorzystana kolekcja marki Giacomo Conti.
(info wg Innovation PR)

Dodaj komentarz