Wraz z początkiem roku producent filmowy i post produkcyjny Willson Media – licencjodawca książek i filmów “Nela Mała Reporterka” – rozszerzył swoją działalność wydawniczą na rynku książki. Powstające w ramach grupy projekty w dalszym ciągu opierać się będą na treściach edukacyjnych skierowanych do dzieci o charakterze przyrodniczo-geograficznym.
Willson Media wchodzi na rynek z silną pozycją, ponieważ tytułem strategicznym grupy jest skierowana do dzieci i młodzieży seria podróżnicza “Nela Mała Reporterka”. Oprócz wydawania nowych książek autorstwa Neli, po stronie firmy nadal pozostaje obsługa post produkcyjna i promocyjna reportaży telewizyjnych nastoletniej pisarki oraz organizacja spotkań autorskich.
Partnerami oraz licencjobiorcami marki są m.in. Burda Media (National Geographic) oraz TVP.
Działania Willson Media skupiają się głównie wokół projektów o profilu przyrodniczym, geograficznym oraz proekologicznym. Wydawnictwo postawiło także na rozwój najmłodszej odnogi swojej działalności, a mianowicie działu animacji. “Wśród działań zaplanowanych na 2020 rok, oprócz sprawdzonych i lubianych przez czytelników tytułów, mamy kilka zupełnie nowych publikacji oraz produkcji. Działamy razem z twórcami polskimi oraz zagranicznymi, dlatego nie raz zaskoczymy naszych odbiorców, zarówno tych młodszych, jak i starszych” – mówi Agnieszka Sanecka, PR&Marketing Director grupy filmowo-wydawniczej.
Grupa współpracuje również z fundacją The Adventure starts Here Foundation, założoną przez Nelę Małą Reporterkę.
Więcej informacji na stronie firmy.
(info Willson Media)
Dział, w którym zamieszczane są drobne informacje z rynku wydawniczo-księgarsko-poligraficznego.