Wirtualnemedia.pl podsumowały wyniki majowej oglądalności pierwszej dziesiątki najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Wciąż najpopularniejszym serwisem w Polsce pozostaje Facebook, choć zanotował znaczący spadek odwiedzalności.
Facebook w maju br. odwiedziło 21,46 mln polskich internautów (77,43% użytkowników sieci w Polsce), Wykonali na portalu 2,92 mld odsłon, każdy przeciętnie 136 – pokazują wyniki badania Gemius/PBI. Drugie miejsce zajął Instagram (8,41 mln, 2183,45 mln odsłon), trzecie Twitter (5,68 mln użytkowników) choć w tym przypadku pod względem ilości odsłon (55,38 mln) zająłby miejsce czwarte. Więcej odsłon zaliczył wykop.pl (82,5 mln przy 3,6 mln użytkowników).
Ciekawie prezentuje się porównanie wyniki portali do roku ubiegłego. Stracili liczbę użytkowników Facebook i wykop.pl (0,8 mln i 1,3 mln), pozostałe serwisy poszły w górę. Najwięcej zyskał TikTok.com ( liczba użytkowników serwisu poszła w górę aż o 203,7 tys. do 1,45 mln – o 612 %, liczba odsłon – z 650,3 tys. do 14,06 mln, czyli wzrost o 2,06 tys. procent.
(źródło wirtualnemedia.pl)
Dział, w którym zamieszczane są drobne informacje z rynku wydawniczo-księgarsko-poligraficznego.