Analizy/podsumowania Czasopisma Rynek polski Rynek wydawniczy

Sprzedaż dzienników wciąż spada

Średnia sprzedaż ogółem wszystkich dzienników ogólnopolskich w maju br. była o 20,84 proc. niższa niż w w tym samym okresie roku ubiegłego. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, najwięcej „Przegląd Sportowy” – aż o 51%. Największym nakładem może pochwalić się „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) – w maju br. średnia sprzedaż ogółem tej gazety wyniosła 177 472 egz., o 20,09 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Drugą lokatę ze sprzedażą ogółem 87 626 egz. zajął „Super Express” (ZPR Media) – spadek o 23,72%. Podium zamyka „Gazeta Wyborcza” (Agora), która zaliczyła spadek o 26,84% (sprzedaż w maju – 65 241 egz.) – pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

(źródło wirtualnemedia.pl)

Dodaj komentarz