Czasopisma Rynek wydawniczy Wydawnictwa

Burda Media Polska z zyskiem w ubiegłym roku

Wydawnictwo Burda Media Polska zakończyło 2019 rok z przychodami netto w wysokości 163,67 mln zł (wzrost o 12,8% wobec 2018 roku). Zysk netto wyniósł 3,67 mln zł (wzrost o 493,88%).

Koszty działalności operacyjnej spółki to 160,26 mln zł (wzrost o 12,6%), w tym wynagrodzenia 30,16 mln zł (spadek o 2,83%). W 2019 roku firma zatrudniała na etatach średnio 251 osób (o jedną mniej niż rok wcześniej).

Zysk spółki zostanie przeznaczony na pokrycie strat z lat ubiegłych.

Wydawnictwo wydaje kilkadziesiąt magazynów – luksusowe (m.in. miesięczniki „Glamour”, „Elle” „Burda Style”), poradnikowe (m.in. „Dobre Rady”, „Claudia”), podróżnicze (m.in. „National Geographic”) i popularnonaukowe (m.in. „Focus”). W portfolio wydawnictwa jest również dwutygodnik people „Gala”.
Właścicielem Burda Media Polska jest Burda International Holding z siedzibą w niemieckim Offenburgu.
(źródło wirtualnemedia)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *