Publikacje elektroniczne Rynek wydawniczy

Mural BookBeat, w centrum Warszawy, kreatywnie promuje słuchanie audiobooków

Mural BookBeat namalowany na ścianie budynku przy ul. Jaworzyńskiej 8, tuż obok stacji metra Politechnika, w kreatywny sposób zachęca do słuchania audiobooków i przetestowania aplikacji w ramach 14-dniowego darmowego okresu próbnego.


Projekt muralu powstał we współpracy z jednym z największych ambasadorów marki BookBeat w Polsce, znanym rysownikiem satyrycznym Andrzejem Milewskim, publikującym swoje prace jako andrzejrysuje.pl. Celem projektu było odwołanie się do emocji i pokazanie w zabawny sposób korzyści płynących ze słuchania audiobooków.

BookBeat rozpoczął nowy rok od silnych kampanii wizerunkowych OOH, TV i VOD. Rok 2021 był pierwszym pełnym rokiem obecności BookBeat w Polsce i przyniósł bardzo dobre wyniki. Na obecny BookBeat ma jeszcze ambitniejsze plany! Do tej pory aplikacja odnotowała duży wzrost, zarówno użytkowników testujących usługę, jak i płacących. Dzięki nowym umowom z wydawnictwami udało się znacznie rozszerzyć katalog tytułów polskojęzycznych.

Polski rynek audiobooków przeżywa rozkwit, a w 2022 roku BookBeat zamierza kontynuować swój rozwój poprzez połączenie szeroko zakrojonych działań marketingowych i stałej współpracy z polskimi wydawnictwami mówi Paulina Sawicki, Country Manager Polska w BookBeat.

Mural został namalowany przez Good Looking Studio, które odpowiadało również za wynajem powierzchni

(info BookBeat, foto: Michał Dziurkowski)


BookBeat to aplikacja do słuchania audiobooków i czytania e-booków. BookBeat powstał w 2015 roku i od tego czasu wytrwale dąży do swojego celu, którym jest stworzenie wiodącej europejskiej usługi oferującej dostęp do cyfrowych książek. Aplikacja została udostępniona użytkownikom w 2016 r. W 2021 roku, pięć lat po wejściu aplikacji na rynek, z usługi korzysta co miesiąc ponad 600 000 użytkowników, a jej obroty sięgają blisko 700 milionów SEK. BookBeat to stale rozwijająca się firma należąca do Grupy Bonnier. Obecnie zatrudnia ponad 130 utalentowanych osób. Główna siedziba znajduje się w Sztokholmie, ale BookBeat posiada również lokalne biura w Berlinie, Helsinkach, Warszawie i Karlstad. Aplikacja BookBeat jest obecna na 30 rynkach europejskich. Głównymi rynkami są: Szwecja, Finlandia, Niemcy, Polska i Dania. Więcej informacji znajdziesz na www.bookbeat.pl

Dodaj komentarz