Agora zdecydowała o zamknięciu miesięczników „Logo” oraz „Avanti”. Większość pracowników tych tytułów została zwolniona. Najnowsze, łączone majowo-czerwcowe wydania „Avanti” oraz „Logo” dostępne w przedsprzedaży (za pośrednictwem platformy Prenumerata24.pl) będą w tym przypadku ostatnimi. W przyszłości mają ukazywać się jedynie edycje specjalne – ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
W ub.r. przychody Agory ze sprzedaży magazynów zmalały o 20 proc. do 11,2 mln zł, a ze sprzedaży reklam w nich – o 36,4 proc. do 13,1 mln zł. Jesienią 2018 roku firma zrezygnowała z dalszego wydawania pism „Cztery Kąty”, „Ładny Dom”, „Dziecko” i „Niezbędnik Ogrodnika”, jesienią ub.r. z dwumiesięcznika „Kuchnia”, a na początku br. z kwartalnika „Opiekun”.
W czasie epidemii koronawirusa średnia sprzedaż „Gazety Wyborczej” zmalała o niecałe 10 proc. – podała Agora. Jednocześnie liczba subskrybentów cyfrowych „GW” zwiększyła się o 20 tys. do ponad 240 tys.
Analitycy domu maklerskiego Trigon pod koniec marca br. wskazali dziewięć spółek giełdowych, które ich zdaniem są najbardziej narażone na skutki epidemii koronawirusa. W tej grupie była również Agora.
(źródło wirtualnemedia.pl)
Dział, w którym zamieszczane są drobne informacje z rynku wydawniczo-księgarsko-poligraficznego.