Publikacje elektroniczne Rynek wydawniczy

Kampania Empiku Go- „12 książek w 2024”

Martyna Wojciechowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Rozkoszny i Maciej Musiałowski dołączyli do noworocznego wyzwania Empik Go. Kampania „12 książek w 2024” promuje nowy produkt i… czytelnictwo.


Empik Go oddał w ręce czytelników nowy produkt – kartę na liczbę tytułów. Promocji produktu towarzyszy kampania promocyjna, do której dołączyli dziennikarze, influencerzy i popularyzatorzy nauki. Nowy produkt jest skierowany dla obecnych abonentów Empik Go, którzy przy jego pomocy – po wyczerpaniu limitu w ramach wykupionego abonamentu – mogą doładować swoje konto i czytać więcej.

W sprzedaży dostępne są warianty na 3, 6, 12, 24 i 52 tytuły. Dzięki kartom użytkownicy będą mogli nie tylko zapoznać się z wybranymi przez siebie audiobookami i ebookami, a także korzystać bez limitu z biblioteki podcastów i ASMR. Słuchacze i czytelnicy mogą wybierać spośród wszystkich tytułów dostępnych w aplikacji. Karta pozwala korzystać z aplikacji Empik Go na dwóch urządzeniach (mobilnym i czytniku).

Rok 2024 otwieramy dynamicznie, dużą kampanią promującą nowy produkt. Wchodzimy na rynek z kartami na liczbę tytułów, a kampania, która towarzyszy launchowi oferty, to wyzwanie rzucone każdemu, kto ma poczucie, że w minionych miesiącach „zaniedbał się” czytelniczo. Do wyzwania „12 tytułów w rok z Empik Go” dołączyły duże nazwiska: dziennikarze, influencerzy, propagatorzy nauki i kultury znani między innymi z mediów społecznościowych – podsumowuje Beata Nowalska, dyrektor marketingu w Empik Go.

Ośmiu znanych influencerów podzieliło się swoimi 12 top tytułami na 2024 rok, którymi mogą inspirować się czytelnicy i słuchacze. Wśród ambasadorów akcji znaleźli się: Martyna Wojciechowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Maciej Musiałowski, Michał Korkosz (@rozkoszny), Paulina Mikuła (@mowiacinaczej), Adam Mirek (@adamxm, autor książki „Bebechy”), Anna Kęska (@aniamaluje) oraz Paulina Górska (@ekopaulina, prowadząca podcast „Lepszy Klimat”).

Mediamix kampanii „12 tytułów w 2024” obejmuje: intensywne działania w ramach ekosystemu Grupy Empik, na platformach YouTube i TikTok, kampanię social media, display oraz współprace influencerskie. Po raz pierwszy Empik Go wykorzystał także mobilne działania rich mediowe oraz formaty natywne. Za kreację odpowiadał Creative Hub Empik Go, natomiast za produkcję kreacji – agencja Spring Up. Jeszcze w styczniu i lutym 2024 w aplikacji Empik Go ukażą się kolejne produkcje oryginalne. Marka przygotowuje serię słuchowisk dla dzieci na podstawie książek jednego z najpopularniejszych polskich pisarzy. W rolach głównych usłyszymy między innymi Nikodema Rozbickiego, Aleksandrę Domańską czy Magdalenę Koleśnik.

Więcej: www.empik.com/wyzwanie\

(źródło: Empik Go)

Dodaj komentarz